Ahmet polat op een informatiebijeenkomst over Stichting Amsterdam 750

Informatiebijeenkomst OBA Roelof Hartplein

Donderdag 6 juni 10:00 - 12:00

Op 2 september start de laatste subsidieronde voor aanvragen uit heel Amsterdam en Weesp. Voorafgaand organiseren wij op donderdag 6 juni een informatiebijeenkomst in de OBA Roelof Hartplein (Kluunzaal), in Amsterdam Zuid.

Tijdens de informatiebijeenkomst van 10:00 tot 12:00 zal Anne Schaepman, directeur van Stichting Amsterdam 750, een toelichting geven op het werk van de stichting. We vertellenover de verschillende programmalijnen en geven tips voor je aanvraag. Ook als je nog geen concreet idee hebt maar meer over de regeling en mogelijkheden wilt weten ben je van harte welkom!

Wil je komen? Dan vragen we je dit vooraf door te geven omdat er bepekt plek is. Je kan je aanmelden voor de informatiebijeenkomst. Opgeven gaat via onderstaand formulier. Kun je niet op 6 juni? Wij gaan in aanloop naar 2 september elk Stadsdeel aandoen, er komen binnenkort extra opties online.